Računovodstvo - Vodenje poslovnih knjig
Vodenje poslovnih knjig

 

Pri nas vodimo tako glavne kot pomožne poslovne knjige in sicer :


-    pregled ustreznosti listin v skladu z zakonodajo RS,
-    evidentiranje vseh poslovnih dogodkov v knjigo enostavnega knjigovodstva,
-    evidentiranje vseh poslovnih dogodkov v glavno knjigo,
-    evidentiranje poslovnih dogodkov v pomožne knjige,
-    vodenje glavne in pomožne knjige,
-    vodenje knjige enostavnega knjigovodstva,
-    vodenje posebne evidence o neporavnanih in poravnanih terjatvah in obveznostih komitenta,
-    priprava in izdelava plačilnih nalogov v pisni oziroma elektronski obliki,
-    dnevna poročila o prilivih in odlivih iz poslovnih računov,
-    plačevanje obveznosti v imenu in za račun komitenta,
-    izdelava tedenskega,mesečnega,letnega plana denarnih tokov,
-    druge storitve po potrebi komitenta v zvezi z prilivi in odlivi denarnih sredstev.

kot tudi :

-    kontrola in evidentiranje poslovnih dogodkov v predpisane davčne evidence,
-    izdelava knjige prejetih računov,
-    izdelava knjige izdanih računov,
-    izdelava knjige uvozov,
-    vodenje drugih pomožnih knjig za potrebe davčne zakonodaje,
-    druge storitve iz davčnega področja po potrebi komitenta.

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 



 

Previous Next

 

Zakaj najeti virtualno poslovno asistentko?

Storitev je namenjena predvsem samostojnim podjetnikom, obrtnikom in manjšim podjetjem. Storitev se poslužujejo tudi društva, katerih proračun je običajno omejen, kljub temu pa potrebujejo strokovno pomoč pri vsakodnevnih opravilih.

Virtualno poslovno asistenco najemajo predvsem tisti, ki:

 

  • želijo zmanjšati stroške poslovanja (zaposlitev asistentke stane podjetje okoli 1.300,00 EUR), z najemom virtualne asistentke se stroški podjetja znižajo za več kot polovico),

  • želijo prihraniti na času, ko iščejo zamenjavo za svojo asistentko, ki je na dopustu ali v staležu,

  • jim delo z računalnikom, dokumentacijo in pripravo podatkov računovodstvo ni v veselje,

  • želijo več prostega časa za prijatelje in družino,

  • se želijo popolnoma osredotočiti na svojo dejavnost,

  • želijo svoj delo opraviti hitreje in se posvetiti zahtevnejšim projektom,

  • delajo v tujini,

  • nimajo razpoložljivih sredstev za najem poslovnih prostorov, dodatne računalniške in druge opreme, ki bi jo potrebovala asistentka.

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Dela, ki jih lahko predate izkušeni virtualni asistentki:

 

  • pregled in komunikacija elektronske pošte,

  • prevzem klicev,

  • izdajanje računov, ponudb, naročilnic,

  • izvajanje plačilnega prometa, vodenje evidenc o opravljenih transakcijah,

  • odprema izdanih računov, naročilnic, ponudb,

  • priprava dopisov in pogodb,

  • raziskava trga

  • priprava prezentacij

  • usklajevanje vašega urnika, sklicevanje sestankov,

  • rezervacije hotelov, letalskega prevoza,

  • izdelava predstavitvene spletne strani,

  • osveževanje ponudbe na vaši spletni strani,

  • spletne marketinške storitve (Faceebook, Twitter, Gooogle),

  • osebna asistenca (izbira predlogov za družinski dopust, iskanje najugodnejših ponudb, naročanje pri zdravnikih, izbor daril za družinske člane, ipd.).

 

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 

Previous Next

Vam zmanjkuje časa?

Ste naveličani arhiviranja gore papirjev?

Se želite osredotočiti le na svoje delo? Ste na delu v tujini?

Potem zagotovo potrebujete administratorko za urejanje dokumentacije. Za vas smo pripravili različne pakete poslovne asistence, ki skrbi za vaše dokumente, vi pa se lahko posvetite vaši osnovni dejavnosti.

Storitev virtualne poslovne asistence je namenjena predvsem tistim, ki:

 

  • želijo prihraniti na stroških zaposlovanja administratorja,

  • delajo v tujini,

  • želijo prihraniti čas.

Naše storitve so namenjene predvsem:

  • podjetjem v ustanavljanju,

  • društvom,

  • samostojnim podjetnikom in posameznikom.

Z najemom poslovne rešitve prihranite takoj od 1.300,00 EUR, kljub temu pa ste deležni kvalitetno in strokovno opravljenih storitev izkušenih administratork.

Za vas skrbi skupina izkušenih administratork z univerzitetno izobrazbo in večletnimi izkušnjami.

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 

Previous Next

Virtualna poslovna asistenca deluje s pomočjo telefona, elektronske pošte in s pomočjo Skypa.

Naši naročniki, ki večinoma delajo v tujini, nam preko e-pošte posredujejo dela, ki morajo biti opravljena. Vsak naročnik ima ''svojo'' poslovno asistentko, s katero komunicira preko telefona ali spleta. Opravila poslovne asistentke so opravljena, glede na pooblastila, ki jih podjetnih prenese na poslovno asistentko. Prizadevamo si, da so opravila opravljena takoj oz. takoj, ko je opravilo možno izvesti.

Določena opravila poslovna asistentka lahko prenese na druge članice naše skupine, ki so za določeno področje specializirana (to velja predvsem za izdelavo spletnih strani, računovodske storitve in marketinški paket).

 

Preden vam določeno opravljeno nalogo posredujemo, je naloga pregledana vsaj iz strani dveh članic.

 

Sprejemanje nalog:

 

Delo lahko posredujete v obliki e-pošte, telefonskega klica, SMS sporočila ali Skypa.

 

Pregled pošte, priprava e-sporočil, sprejemanje klicev:

 

Za izvajanje teh operacij potrebujemo dostop ali preusmeritev vaše pošte na naš e-naslov. V kolikor, nimamo dovolj informacij potrebnih za kvaliteten odgovor, se z vami posvetujemo. Običajno vašo pošto zmanjšamo za 50%, saj jo ločujemo po pomembnosti.

 

Priprava e-sporočil, deluje po vaših navodilih in željah.

 

Sprejemanje klicev se izvaja s pomočjo preusmeritve vseh klicev na našo telefonsko številko. V času vaše nedosegljivosti, je za klice odgovorna vaša izbrana administratorka. Klice beležimo, se dogovorimo za povraten klic in vam jih posredujemo poreko e-pošte ali SMS sporočila.

 

Izdajanje računov:

 

račune izstavljamo s pomočjo računovodskega programa E-računi. V tem programu imamo vse izdane in prejete račune, , bančne izpiske, plače, potne naloge,...

 

Za doseganje ciljev izdajanja računov potrebujemo vaša pooblastila in dostop do bančnih izpiskov ali vašega elektronske banke.

 

Ko izstavimo račun vašim strankam ali kupcem, ga odpremimo kot pisemsko pošiljko, vam pa pošljemo kopijo računa po e-pošti. Za vsako opravljeno nalogo, prejmete potrdilo, da je naloga opravljena po e-pošti ali preko SMS-a.

 

Izvajanje plačilnega prometa:

Izvajanje plačilnega prometa je pogojeno z dostopom do vaše elektronske banke. Izvajamo izključno plačila, za katera prejmemo prejete račune in so v skladu s pogodbo in zakonodajo.

 

Arhiviranje dokumentacije:

V primeru zakupa paketa, ki vključuje arhiviranje dokumentacije, vam vso prejeto pošto pregledamo, vas obvestimo o nujnih dokumentih in vam jih po e-pošti posredujemo v pregled. Originalne dopise shranimo v rednike, ki so vam kadarkoli na voljo.

Priprava podatkov za računovodstvo:

Delno obdelavo podatkov v računovodskem programu pripravimo sami, knjiženje pa prevzema priznan računovodski servis. Za knjiženje in druge obdelave podatkov nam naročniki običajno posredujejo dostope do elektronske banke.

 

© 2017 Progres ing.d.o.o.. All Rights Reserved.

O podjetju

Piškotki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja na naši strani, se strinjate z uporabo piškotkov./Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok