Previous Next

Vam zmanjkuje časa?

Ste naveličani arhiviranja gore papirjev?

Se želite osredotočiti le na svoje delo? Ste na delu v tujini?

Potem zagotovo potrebujete administratorko za urejanje dokumentacije. Za vas smo pripravili različne pakete poslovne asistence, ki skrbi za vaše dokumente, vi pa se lahko posvetite vaši osnovni dejavnosti.

Storitev virtualne poslovne asistence je namenjena predvsem tistim, ki:

 

  • želijo prihraniti na stroških zaposlovanja administratorja,

  • delajo v tujini,

  • želijo prihraniti čas.

Naše storitve so namenjene predvsem:

  • podjetjem v ustanavljanju,

  • društvom,

  • samostojnim podjetnikom in posameznikom.

Z najemom poslovne rešitve prihranite takoj od 1.300,00 EUR, kljub temu pa ste deležni kvalitetno in strokovno opravljenih storitev izkušenih administratork.

Za vas skrbi skupina izkušenih administratork z univerzitetno izobrazbo in večletnimi izkušnjami.

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 

© 2017 Progres ing.d.o.o.. All Rights Reserved.

O podjetju

Piškotki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja na naši strani, se strinjate z uporabo piškotkov./Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok