Virtualna pisarna
Potrebujete začasen poslovni naslov?
Ste na delu v tujini in nimate časa in možnosti pregledovati prispelo pošto?
Vam urejanje dokumentacije zavzame ogromno časa?
Potem smo mi pravi naslov.
Za podjetja, ki potrebujejo začasni poslovni naslov nudimo storitev virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam omogoča, da se boste lahko posvetili svojemu delu, brez skrbi za pošto in ostalo dokumentacijo. Virtualna pisarna deluje tako, kot vi želite. Vse vaše prispele dokumente vam posredujemo po elektronski pošti, kar je idealno za tiste, ki opravljajo delo v tujini ali na domačem naslovu.
Virtualna pisarna je idealna rešitev za podjetja, ki želijo znižati stroške poslovanja, saj zajema:
-
najem prostora in nabiralnik pošte za vaše podjetje pri nas,
-
prejemanje in prepošiljanje pošte na drug naslov ali po e.pošti,
-
prevzem klicev, v primeru vaše odsotnosti,
-
poslovno, podjetniško in davčno svetovanje.
Za vas smo pripravili še razširjen paket virtualne pisarne z virtualno asistenco. Razširjen paket zajema:
-
najem prostora in nabiralnik pošte za vaše podjetje pri nas,
-
prejemanje in prepošiljanje pošte na drug naslov ali po e.pošti,
-
prevzem klicev, v primeru vaše odsotnosti,
-
poslovno svetovanje,
-
pregled prejetih računov,
-
priprava dokumentacije za računovodstvo,
-
izvajanje plačilnega prometa: plačevanje računov – prispevkov, izplačila plač, vodenje evidenc o opravljenih transakcijah,
-
priprava in odprema izdanih računov,
-
izdelava opominov za zapadle neplačane terjatve,
-
komuniciranje in priprava dokumentacije za vaše računovodstvo,
-
izdelava in oblikovanje e-pošte,
-
izdelava in oblikovanje dopisov,
-
arhiviranje dokumentacije.
Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..