Previous Next

Za urejanje in vodenje Facebook in Instagram strani pošljite povpraševanje na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Mini asistenca:

 

Namenjena v času podjetnikovega staleža, dopusta, krajše odsotnosti.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om).

 

Vse to že za 199,00 EUR+DDV/mesec.

 

 

 

Midi asistenca

 

Namenjena tistim, ki želijo prihraniti čas za nujnejše opravke in se posvetiti svojemu poslu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • objave novic na družbenih omrežjih.

 

Vse to že za 349,00 EUR+DDV/mesec.

 

 

Maksi asistenca

 

Namenjena tistim s povečanim obsegom poslovanja, za zaposlitev asistentke pa kljub temu ni dovolj sredstev.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

 

Vse to že za 799 EUR+DDV/ mesec.

 

Super asistenca

 

Paket je namenjen tistim, ki svoje delo opravljajo v tujini ali so večino časa na terenu. Vaša pisarna na našem naslovu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

  • sprejem in odprava pisemskih pošiljk,

  • arhiviranje dokumentacije,

  • priprava PowerPoint predstavitev,

  • računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela).

 

Cena paketa že za 999,00 EUR+ DDV/mesec

 

 

Super PLUS asistenca

 

Namenjen tistim s povečanim obsegom dela, ki ne želijo dodatnih stroškov najema prostorov in stroška zaposlitve poslovne asistentke. Vaša pisarna na našem naslovu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

  • sprejem in odprava pisemskih pošiljk,

  • arhiviranje dokumentacije,

  • priprava PowerPoint predstavitev,

  • računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela),

  • druga dela po želji naročnika,

  • naročila pisarniškega materiala,

  • naročila poslovnih daril,

  • organizacija poslovnih poti,

  • pošiljanje e-novic,

  • raziskava trga,

  • priprava predstavitvene spletne strani podjetja na Facebooku,

  • organizacija poslovnih sestankov in zabav,

  • organizacija in izvajanje zasebnih opravil (izbor daril za najbližje, priprava predlogov za družinske počitnice, naročanje pri zdravnikih, pomoč pri organizaciji osebnih zabav),

  • druga dela po želji naročnika.

 

Vse to že za 1.399,00 EUR+DDV/mesec.

 

© 2017 Progres ing.d.o.o.. All Rights Reserved.

O podjetju

Piškotki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja na naši strani, se strinjate z uporabo piškotkov./Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok