Za urejanje in vodenje Facebook in Instagram strani pošljite povpraševanje na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..
Mini asistenca:
Namenjena v času podjetnikovega staleža, dopusta, krajše odsotnosti.
Paket zajema:
-
urejanje prejete pošte,
-
pregled prejetih računov,
-
sprejemanje prejete e-pošte,
-
upravljanje telefonskih klicev,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om).
Vse to že za 199,00 EUR+DDV/mesec.
Midi asistenca
Namenjena tistim, ki želijo prihraniti čas za nujnejše opravke in se posvetiti svojemu poslu.
Paket zajema:
-
urejanje prejete pošte,
-
pregled prejetih računov,
-
sprejemanje prejete e-pošte,
-
upravljanje telefonskih klicev,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,
-
izvajanje plačilnega prometa za OD,
-
priprava in odprema izdanih računov,
-
izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,
-
priprava dokumentacije za računovodstvo,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,
-
objave novic na družbenih omrežjih.
Vse to že za 349,00 EUR+DDV/mesec.
Maksi asistenca
Namenjena tistim s povečanim obsegom poslovanja, za zaposlitev asistentke pa kljub temu ni dovolj sredstev.
Paket zajema:
-
urejanje prejete pošte,
-
pregled prejetih računov,
-
sprejemanje prejete e-pošte,
-
upravljanje telefonskih klicev,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,
-
izvajanje plačilnega prometa za OD,
-
priprava in odprema izdanih računov,
-
izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,
-
priprava dokumentacije za računovodstvo,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,
-
izdelava in oblikovanje dopisov,
-
priprava osnutkov pogodb,
-
osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,
-
objave novic na družbenih omrežjih,
Vse to že za 799 EUR+DDV/ mesec.
Super asistenca
Paket je namenjen tistim, ki svoje delo opravljajo v tujini ali so večino časa na terenu. Vaša pisarna na našem naslovu.
Paket zajema:
-
urejanje prejete pošte,
-
pregled prejetih računov,
-
sprejemanje prejete e-pošte,
-
upravljanje telefonskih klicev,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,
-
izvajanje plačilnega prometa za OD,
-
priprava in odprema izdanih računov,
-
izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,
-
priprava dokumentacije za računovodstvo,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,
-
izdelava in oblikovanje dopisov,
-
priprava osnutkov pogodb,
-
osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,
-
objave novic na družbenih omrežjih,
-
sprejem in odprava pisemskih pošiljk,
-
arhiviranje dokumentacije,
-
priprava PowerPoint predstavitev,
-
računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela).
Cena paketa že za 999,00 EUR+ DDV/mesec
Super PLUS asistenca
Namenjen tistim s povečanim obsegom dela, ki ne želijo dodatnih stroškov najema prostorov in stroška zaposlitve poslovne asistentke. Vaša pisarna na našem naslovu.
Paket zajema:
-
urejanje prejete pošte,
-
pregled prejetih računov,
-
sprejemanje prejete e-pošte,
-
upravljanje telefonskih klicev,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,
-
izvajanje plačilnega prometa za OD,
-
priprava in odprema izdanih računov,
-
izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,
-
priprava dokumentacije za računovodstvo,
-
nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),
-
izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,
-
izdelava in oblikovanje dopisov,
-
priprava osnutkov pogodb,
-
osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,
-
objave novic na družbenih omrežjih,
-
sprejem in odprava pisemskih pošiljk,
-
arhiviranje dokumentacije,
-
priprava PowerPoint predstavitev,
-
računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela),
-
druga dela po želji naročnika,
-
naročila pisarniškega materiala,
-
naročila poslovnih daril,
-
organizacija poslovnih poti,
-
pošiljanje e-novic,
-
raziskava trga,
-
priprava predstavitvene spletne strani podjetja na Facebooku,
-
organizacija poslovnih sestankov in zabav,
-
organizacija in izvajanje zasebnih opravil (izbor daril za najbližje, priprava predlogov za družinske počitnice, naročanje pri zdravnikih, pomoč pri organizaciji osebnih zabav),
-
druga dela po želji naročnika.
Vse to že za 1.399,00 EUR+DDV/mesec.