Se želite predstaviti na Facebooku, Twitterju in Instagramu, pa za to nimate znanja ali časa?

 

Za vas opravljamo administracijo Facebook. Twitter in Instagram strani, objavljamo članke, besedila in objave, ki služijo kot promocija vaših izdelkov ali storitev. Za ponudbo nas kontaktirajte preko spletnega obrazca ali kliknite tukaj.

 

V primeru, da še nimate strani ali skupine na Facebooku in Instagramu, vam tudi to v sklopu administracije brezplačno odpremo.

 

 

 

Prevajanje spletnih strani

Ponujate vaše storitve na spletu?

Imate potencialne kupce iz celega sveta? Imate pa težave s prevodi? Potem smo pravi naslov. Imamo številne izkušnje z izdelavo večjezičnih spletnih strani, strokovni spletni izrazi nam niso tuji. Spletne strani uporabljajo veliko dokumentov in tipov datotek, ki pri večjezičnih spletnih straneh pogosto ostanejo spregledane.


Za prevod spletnih strani potrebujemo izvorne datoteke ali dostop do vašega CMS portala za prevod besedil.


Prevodi lahko vključujejo:

  • prevod vsebine – prispevkov, menijev,

  • prevajanje ključnih besed naslovnice (analiza prevedenih besed - optimizacija SEO),

  • prevajanje kategorij (in ključnih besed SEO),

  • prevajanje namigov(in ključnih besed SEO),

  • prevod menijev (in ključnih besed SEO),

  • prevajanje opisov,

  • obdelava slik, tabel in grafov,

  • celotni prevod jezičnih datotek vključno s prevodi postopkov naročila za spletne trgovine.

Prevajanje spletne strani prepustite strokovnjakom, saj lahko majhni detajli vplivajo na vašo prodajo.

 

 

 

Previous Next

Virtualna pisarna

Potrebujete začasen poslovni naslov?

Ste na delu v tujini in nimate časa in možnosti pregledovati prispelo pošto?

Vam urejanje dokumentacije zavzame ogromno časa?

 

Potem smo mi pravi naslov.

 

Za podjetja, ki potrebujejo začasni poslovni naslov nudimo storitev virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam omogoča, da se boste lahko posvetili svojemu delu, brez skrbi za pošto in ostalo dokumentacijo. Virtualna pisarna deluje tako, kot vi želite. Vse vaše prispele dokumente vam posredujemo po elektronski pošti, kar je idealno za tiste, ki opravljajo delo v tujini ali na domačem naslovu.

 

Virtualna pisarna je idealna rešitev za podjetja, ki želijo znižati stroške poslovanja, saj zajema:

 

  • najem prostora in nabiralnik pošte za vaše podjetje pri nas,

  • prejemanje in prepošiljanje pošte na drug naslov ali po e.pošti,

  • prevzem klicev, v primeru vaše odsotnosti,

  • poslovno, podjetniško in davčno svetovanje.

Za vas smo pripravili še razširjen paket virtualne pisarne z virtualno asistenco. Razširjen paket zajema:

  • najem prostora in nabiralnik pošte za vaše podjetje pri nas,

  • prejemanje in prepošiljanje pošte na drug naslov ali po e.pošti,

  • prevzem klicev, v primeru vaše odsotnosti,

  • poslovno svetovanje,

  • pregled prejetih računov,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • izvajanje plačilnega prometa: plačevanje računov – prispevkov, izplačila plač, vodenje evidenc o opravljenih transakcijah,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • komuniciranje in priprava dokumentacije za vaše računovodstvo,

  • izdelava in oblikovanje e-pošte,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • arhiviranje dokumentacije.

 

Za več informacij in ponudbo nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

 

Previous Next

Za urejanje in vodenje Facebook in Instagram strani pošljite povpraševanje na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Mini asistenca:

 

Namenjena v času podjetnikovega staleža, dopusta, krajše odsotnosti.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om).

 

Vse to že za 199,00 EUR+DDV/mesec.

 

 

 

Midi asistenca

 

Namenjena tistim, ki želijo prihraniti čas za nujnejše opravke in se posvetiti svojemu poslu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • objave novic na družbenih omrežjih.

 

Vse to že za 349,00 EUR+DDV/mesec.

 

 

Maksi asistenca

 

Namenjena tistim s povečanim obsegom poslovanja, za zaposlitev asistentke pa kljub temu ni dovolj sredstev.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

 

Vse to že za 799 EUR+DDV/ mesec.

 

Super asistenca

 

Paket je namenjen tistim, ki svoje delo opravljajo v tujini ali so večino časa na terenu. Vaša pisarna na našem naslovu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

  • sprejem in odprava pisemskih pošiljk,

  • arhiviranje dokumentacije,

  • priprava PowerPoint predstavitev,

  • računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela).

 

Cena paketa že za 999,00 EUR+ DDV/mesec

 

 

Super PLUS asistenca

 

Namenjen tistim s povečanim obsegom dela, ki ne želijo dodatnih stroškov najema prostorov in stroška zaposlitve poslovne asistentke. Vaša pisarna na našem naslovu.

 

Paket zajema:

 

  • urejanje prejete pošte,

  • pregled prejetih računov,

  • sprejemanje prejete e-pošte,

  • upravljanje telefonskih klicev,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izvajanje plačilnega prometa, priprava poročil in evidenc o opravljenih transakcijah,

  • izvajanje plačilnega prometa za OD,

  • priprava in odprema izdanih računov,

  • izdelava in odprema opominov za zapadle neplačane terjatve,

  • priprava dokumentacije za računovodstvo,

  • nujnejša opravila (priprava dopisov, komunikacija z računovodstvom in DURS-om),

  • izdajanje potnih nalogov in njihov obračun,

  • izdelava in oblikovanje dopisov,

  • priprava osnutkov pogodb,

  • osveževanje ponudbe na spletni strani podjetja,

  • objave novic na družbenih omrežjih,

  • sprejem in odprava pisemskih pošiljk,

  • arhiviranje dokumentacije,

  • priprava PowerPoint predstavitev,

  • računovodske storitve – variabilne del (po dogovoru, glede na obseg dela),

  • druga dela po želji naročnika,

  • naročila pisarniškega materiala,

  • naročila poslovnih daril,

  • organizacija poslovnih poti,

  • pošiljanje e-novic,

  • raziskava trga,

  • priprava predstavitvene spletne strani podjetja na Facebooku,

  • organizacija poslovnih sestankov in zabav,

  • organizacija in izvajanje zasebnih opravil (izbor daril za najbližje, priprava predlogov za družinske počitnice, naročanje pri zdravnikih, pomoč pri organizaciji osebnih zabav),

  • druga dela po želji naročnika.

 

Vse to že za 1.399,00 EUR+DDV/mesec.

 

Podkategorije

© 2017 Progres ing.d.o.o.. All Rights Reserved.

O podjetju

Piškotki omogočajo boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem brskanja na naši strani, se strinjate z uporabo piškotkov./Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok